2025-01-26
Sklopivi e-bicikli dolaze u svim oblicima i veličinama, od sićušnih strojeva orijentiranih na posao, dizajniranih za zadnji kilometar putovanja do električnih bicikala s debelim gumama visokih performansi. Ovaj članak govori o jednom od potonjih – u ovoj recenziji Engwe Engine Pro 750w detaljno ću pogledati specifikaciju i dati vam potpuno izvješće o testnoj vožnji.
Prije nego što sam primio ovaj e-bicikl, bio sam upoznat s Marka Engwe – njihova ponuda sklopivih električnih bicikala s debelim gumama popularna je i ima dobre sljedbenike u mnogim europskim zemljama. U početku sam očekivao da ću dobiti osnovni model, pa sam se ugodno iznenadio kada sam otvorio kutiju i pronašao 'vrhunski' Engine Pro 750w s vršnom snagom od 1000 W.
☑️ Pakiranje i isporuka: Bicikl je poslan lokalno i primio sam ga Engwe Engine Pro u roku od 4 dana od dana narudžbe. Bicikl je bio vrlo dobro zapakiran (vidi fotografije), a isporuka je bila putem UPS praćene dostave.
☑️ Masa pakiranja: Treba napomenuti da je kutija vrlo teška da bi je mogla sama podići jedna osoba – preporučio bih da dvije osobe premještaju kutiju jer je teška gotovo 35 kg.
☑️ Skupština: Tu su uključeni i montažni radovi. Srećom, Engwe je uključio sve potrebne alate i dobro napisan priručnik. Potrebno je montirati prednji kotač. Plus, stup upravljača, pedale, prednji blatobran i nosač sjedala/sjedalo. Ako vam nije ugodno sami sastaviti bicikl, preporučio bih da pronađete lokalnog mehaničara za bicikle.
☑️ Punjenje baterije: Preporuča se potpuno napuniti bateriju prije upotrebe – to traje 3-4 sata. Punjač ima EU utikač, ali dolazi s adapterom za UK utikač.
☑️ Opće stanje: Nisam mogao pronaći nikakve tragove ili ogrebotine na laku, a bicikl je bio vrlo dobro zaštićen unutar kutije.
Jedna stvar koja me impresionira kod ovog e-bicikla su specifikacije. The Engwe Engine Pro može se pohvaliti punim ovjesom, hidrauličkim disk kočnicama i vrlo pametnim zaslonom u boji s mnoštvom funkcionalnosti i prilagodbi. Osim toga, tu je i dodatni bonus značajke regeneracije motora. Mnogo je tehničkih značajki za e-bicikl čija je cijena ispod 1500 eura.
Motor: Engwe koristi 750w 48v pogonski motor stražnje glavčine, integriran u šesterokraki dizajn magnetskog kotača. Maksimalna nominalna izlazna snaga je 750 W, ali će dosegnuti 1000 W sa novom baterijom. Kontroler može podnijeti najviše 18 ampera što bi dalo maksimalnu izlaznu snagu od 979 vata (kada je baterija potpuno napunjena).
Regenerativni engine kočenje: Ovo vraća malu količinu energije natrag u bateriju kada bicikl vozi bez hoda – ovo sam testirao, pogledajte detaljniju procjenu u nastavku.
Baterija: Ova najnovija verzija ima 48v 16Ah bateriju (768Wh) što je pristojan kapacitet za bicikl po ovoj cijeni. Još nisam testirao puni domet, ali nakon vožnje od oko 6 milja (9 km) 17% baterije je bilo ispražnjeno (često sam koristio način pune snage za test).
Zaslon: Zaslon u punoj boji prepun je značajki i funkcionalnosti zbog kojih su mnogi skuplji zasloni za e-bicikle posramljeni. Možete učiniti stvari poput prilagođavanja pojedinačnih razina pomoći i omogućiti značajke kao što je regen engine kočenje. Također, možete vidjeti izlaznu snagu i napon baterije u stvarnom vremenu.
Daljinska tipkovnica: Tipkovnica s pet tipki vrlo je uredna i nalazi se uz lijevu ručku (uz palac gasa).
Dvostruki ovjes: Naprijed se nalaze neke mekaste ovjesne vilice koje izgledaju prilično čvrste i stražnji amortizer. Čak i dok sjedim na biciklu (težim 102 kg), stražnji ovjes radi vrlo dobro i nije pao. Prednje vilice imaju značajku zaključavanja i imaju određeno podešavanje prednaprezanja.
Hidraulične disk kočnice: Logan kočnice nisu marka koja mi je poznata. Ali, rade jako dobro i ne mogu zamjeriti njihovoj dosadašnjoj izvedbi. Stavio bih ih u rang sa Shimano MT200.
Shimano Altus 8-brzinski mjenjač: Mjenjač s 8 brzina uparen sa stražnjim mjenjačem Shimano Altus omogućuje vrlo precizno i oštro mijenjanje stupnjeva prijenosa čim ga izvadite iz kutije. S moje strane nisu bile potrebne nikakve prilagodbe, iako to može varirati od bicikla do bicikla.
Prtljažnik za teret: Uključen je i vrlo čvrst nosač tereta, a možete staviti i nosiljku za pse ili čak dječju sjedalicu. Alternativno možete staviti veliku košaru za izlete u trgovine.
Engwe Engine Pro 750w prepun je značajki koje se obično ne nalaze na e-biciklu ove cijene. Dobro je vidjeti hidraulične disk kočnice i 8-brzinski mjenjač. Ovjes radi dobro i opći dojam motocikla je čvrst. Veliki prtljažnik proširuje svestranost čineći ga izvedivim za nošenje velikih predmeta (poput kupnje), posebno zajedno s velikim Engwe stražnja torba za nošenje.
Poslali su mi Engwe Engine Pro na čuvanje, tako da ću u nadolazećim tjednima prijeći više kilometara. Ovo se temelji na mojoj početnoj testnoj vožnji od oko 6 milja.
Udobnost i veličina: Engwe je velik bicikl, ali je dizajniran da ga voze vozači različitih visina. Ja sam visok 6'1 inča (185 cm) i s podešenom visinom upravljača i sjedalom smatram da je Engine Pro doista vrlo udoban. Gel sjedalo ponudit će potporu jahačima sa širim trbušnim kostima. Mojoj kćeri koja je visoka 5'8 inča (176 cm) također je bilo ugodno – pretpostavljam da bi bilo tko niži od 5'4 inča mogao imati problema jer ima dosta velik domet, a visina upravljača je još uvijek prilično visoka, čak i kada se potpuno spusti.
Izvedba (pomoć pri pedalu): Engwe koristi tradicionalni senzor pedale za kadencu (mjeri broj okretaja pedaliranja) i radi vrlo glatko. Ne trza se i gasi – snaga dolazi dovoljno snažno za ono početno odgurivanje, a zatim se postupno povećava. U načinu rada pune snage snaga samo raste sve dok ritam pedaliranja ne prestane iznositi oko 22 mph. Možete nastaviti s ghost pedaliranjem i motor će nastaviti raditi do otprilike 28mph (na ravnom).
Performanse (samo gas): Zaklopka za gas postavljena pored lijeve ručke bit će vrlo korisna za vozače s ograničenom pokretljivošću. Može se koristiti u kombinaciji s pedal asistentom ili samostalno. Na ravnom (u punoj snazi) udobno mi je stizao do 28 mph, a pri laganom padu do 32 mph. Na blagim uzbrdicama brzina bi znatno pala, a na strmim uzbrdicama bilo je potrebno pedalirati da bi se bicikl održao.
Buka motora: Za razliku od a motor s direktnim pogonom (koji su gotovo nečujni) ovaj motor koristi a sustav planetarnih zupčanika poboljšati učinkovitost. Zbog toga je prilično bučan u načinu rada pune snage i motor ispušta zvučno cviljenje. To je sasvim normalno za ovu vrstu motora.
Penjanje na brdo: Isprobao sam Engwe na nekoliko vrlo kratkih i strmih uzbrdica (maksimalni nagib od 20%) i u načinu rada pune snage trebao sam samo dodati umjerenu silu pedaliranja da nastavim – definitivno unutar zone udobnosti većine vozača. Kao što je gore navedeno, morate okretati pedale na uzbrdicama ako koristite gas (ovo je možda manji problem za vozača lagane težine).
Rukovanje: E-bicikli s debelim gumama nisu uvijek najbolji izbor za vožnju po asfaltu – veći otpor kotrljanja i širina guma mogu učiniti da se osjećaju pomalo tromo. Engwe Engine Pro nije bio loš u tom pogledu, ali mogli ste osjetiti kako gume utječu na upravljanje u uskim zavojima pri malim brzinama. Pri većim brzinama to nije bilo toliko vidljivo.
Kočenje: Loganove hidrauličke kočnice su me impresionirale – nisam osjetio blijeđenje kočnica na strmim nizbrdicama i dobro su se ponašale s dobrim zagrizom i modulacijom. Jastučići izgledaju kao obične Shimano hidraulične kočnice.
ovjes: Ovjesna vilica sa spiralnom oprugom prednjeg ovjesa s blokadom i podešavanjem prednaprezanja. Ove vilice izgledaju 'jače' od nekih vilica koje se nalaze na e-biciklima slične cijene. U kombinaciji s velikim gumama obavile su izvrstan posao uglađivanja neravne ceste korištene za probnu vožnju. Bio sam jednako impresioniran stražnjim ovjesom – ima 100 mm hoda i unatoč mojoj velikoj težini, radio je jako dobro i nije pao tijekom testne vožnje. Osim toga, dodao je udobnost dajući biciklu vožnju gotovo 'čarobnim tepihom'.
Sklapanje: Sklapanje Engwea je jednostavno i nakon što se usavršite traje manje od nekoliko minuta – težina ga ipak može učiniti malo nezgodnim u početku, pa bih preporučio da ga dvije osobe podignu u stražnji dio automobila ili kombija .
Na temelju mojih prvih dojmova iz vožnje, Engwe Engine Pro 750w je jako zabavan za vožnju! Vrlo je udoban i osjeća se lijepo i stabilno na cesti. Gume velikog volumena u kombinaciji s dvostrukim ovjesom stvaraju osjećaj kao da lebdite u zraku!
Performanse su vrlo snažne zahvaljujući motoru od 750 W i svi osim najstrmijih brda su gotovo bez napora, uz minimalan doprinos vozača. Mogućnost konfiguriranja pomoći također je veliki bonus faktor (o tome više u nastavku). Imati gas će biti super za vozače koji imaju problema s početnim startom zbog zdravstvenih problema i super je ako samo želite odmor od pedaliranja.
Imao sam priliku testirati regenerativni sustav da vidim radi li doista. U nastavku sam detaljno opisao kako (i ako) radi i kako ga aktivirati.
Prije svega morate biti u Eco modu. Tada se čini da radi samo na razini pomoći 1 ili 0. Znat ćete da radi kada traka napajanja (na zaslonu) postane zelena. Dok se spuštate nizbrdo (ili pedalirate bez pomoći), zelena traka će biti duža, jer se više energije vraća u bateriju.
Da biste postigli maksimalnu regeneraciju, morat ćete voziti brzinom od 20 mph. Motor se učinkovito pretvara u veliki dinamo i možete osjetiti otpor dok se spuštate niz strmo brdo. Zapravo, isprobao sam ovo na nekoliko strmih nizbrdica i bicikl nije htio voziti iznad 21 mph, a čini se kao da su kočnice malo pritisnute.
Ako je nizbrdica dovoljno duga, trebali biste vidjeti povećanje postotka baterije – nakon spusta od oko pola milje, baterija je otišla s 54% na 71%. Ali, čim sam se popeo na drugo brdo, baterija je pala na 54%.
Ovdje stvari postaju zeznute. U Velikoj Britaniji i EU, aktualno zakon o e-biciklima navodi kontinuiranu izlaznu snagu od 250 W (veća vršna snaga od 500 W je prihvatljiva) s maksimalnom potpomognutom brzinom od 15.5 mph (25 km/h) i gasom koji se ne može koristiti pri približno 6 km/h.
Osobno mislim da je potrebno revidirati zakon kako bi se više ljudi potaknulo na korištenje e-bicikala, ali električni bicikli poput Engwea brišu granice između e-bicikla i mopeda jer se mogu koristiti kao oboje. Engwe Engine Pro može se lako ograničiti ako želite ili postoji Engwe Engine X što je cesta legalna verzija.
Pobjednik: ENGINE PRO
Korištenje električnih romobila ističe Engwe Engine Pro 750w (najviše 1000 W) puno je e-bicikla za taj novac. Djeluje grubo i čini se da je dobro sastavljeno. Postoji samo jedan nedostatak - prilično je težak. Težak je 32 kg, što će za neke ljude biti preteško da se popnu stepenicama ili čak uđu u stražnji dio automobila.
Izvedba motora stražnje glavčine je snažna i glatka. Još nisam testirao puni domet baterije, ali anegdotska izvješća sugeriraju stvarni domet od oko 40 milja (64 km) uz korištenje mješovite pomoći. Postoji ekološki, normalni i sportski način – plus, izbor od do 9 razina pomoći (5 izvan kutije). Također, imate mogućnost finog podešavanja razina pomoći i uključivanja regenerativnog sustava. Tu je i funkcija automatskog osvjetljenja koja pali svjetla čim padne mrak.
Impresioniran sam količinom prilagodbe koju možete učiniti putem zaslona – ovaj bicikl stvarno možete personalizirati kako bi odgovarao vašim individualnim potrebama. Sve u svemu, mogu toplo preporučiti Engwe Engine Pro 750w – ako tražite svestran i robustan sklopivi e-bicikl s puno snage, udobnosti i puno tehničkih značajki, teško ga je nadmašiti po cijeni.
Provjerite o čemu drugi korisnici misle
Kupnja izravno s naše web stranice jamči najnoviju verziju sa svim nadogradnjama!
1.499€ Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€. Dodaj u košaricu
1.299€ Originalna cijena je bila: 1.299€.1.149€Trenutna cijena je: 1.149€. Dodaj u košaricu
ENGWE EBIKES
ENGWE® Online Shop nudi ekskluzivne ponude za napredne e-bicikle po pristupačnim cijenama. Naša dobro opskrbljena trgovina opskrbit će vas za nekoliko dana. Ovu web stranicu vodi distributer iz Hrvatske (nije službena web stranica). Cijenimo vaše povjerenje i lojalnost u ENGWE®.
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€.Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. He intentado que algun taller me lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.
ENGWE ENGINE PRO -
Recenzirano na Lipnja 21, 2024 by PayHelp1.499€Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€.Pozdrav John,
Aquí hay un video que muestra cómo puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
Miguel
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€.hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€.Gutes fahrad
ENGWE ENGINE PRO -
Recenzirano na Lipnja 4, 2024 by PayHelp1.499€Originalna cijena je bila: 1.499€.1.479€Trenutna cijena je: 1.479€.Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions !
pozdrav,
Équipe Engwe